Jaki marketing jest najlepszy? Odpowiedź na to pytanie powinna być taka jak SPECIAL OPS – męska i konkretna. Jeśli część ciężko zarabianych każdego dnia środków mamy wydać na marketing, to tylko na taki który realnie zwiększy nasze dochody. To musi być coś sprawdzonego przez innych i sprawdzalnego w trakcie użytkowania. W tym artykule przedstawiamy Wam firmę Gogler, która zajmuje się poszukiwaniem w Internecie klientów dla małych firm z wielu branż m.in. budowlanej. Z jej usług korzystają przedsiębiorcy, chcący wyświetlać swoją ofertę w największej na świecie wyszukiwarce internetowej Google. Biorąc pod uwagę, że w Google 70% Polaków szuka strony, a 50% konkretnego produktu, temat warty jest bliższego poznania.
Optymalizacja wydatków – jeśli wydaję, chcę widzieć efekty
Ten artykuł będzie dla Ciebie przydatny jeśli myślisz o reklamie tak jak my. Oto 5 zasad zgodnie z którymi inwestujemy w pozyskiwanie klientów, reklamę, marketing:
1. Marketing
nie powinien mnie absorbować. Płacę za to, aby ktoś inny się tym zajął.
2. Marketing
ma być sprawdzony i sprawdzalny. Chcę wiedzieć, że u innych to zadziałało.
3. Nie
akceptuję żadnych pośredników.
4. Wydatek
ma być adekwatny do efektów.
5. Pracuję
tylko z tymi, którzy mają doświadczenie i potrafią udokumentować skuteczność.
Metoda sprawdzona w małych firmach – konkrety
Załóżmy, że klient aby znaleźć w Łodzi hydraulika, wpisuje do wyszukiwarki Google słowa: hydraulik Łódź. Jeśli potrzebuje izolacji domu, użyje słów: izolacja pianką Olsztyn. Gdy będzie zainteresowany zakupem kotła grzewczego najlepsze będą słowa: kotły gazowe kondensacyjne. Efektem w każdym przypadku będzie wyświetlenie przez Google stron internetowych odsyłających do oferty wyspecjalizowanych firm. Decydująca przy wyborze będzie pozycja wyświetlonej strony internetowej. Jeśli wyświetli się w pierwszej piątce, szanse na wybór naszej oferty rosną. Możemy mieć pewność, że nasze usługi zaczną się cieszyć dużo, dużo większym zainteresowaniem.
Pozycjonowanie stron internetowych – jak wybrać firmę informatyczną
Pozycjonowanie stron www polega na uzyskaniu wysokiej pozycji strony internetowej w wyszukiwarce Google. Jest to zaawansowany proces optymalizacji strony internetowej. Niekiedy składa się z blisko dwustu elementów. Kluczowe jest także umieszczenie na stronie internetowej specjalnych tekstów SEO oraz wartościowe linkowanie z katalogów, blogów i serwisów tematycznych.
10 pytań, które warto zadać na spotkaniu z firmą informatyczną:
GOGLER – pozycjonuje ponad 200 małych firm w Polsce
Firma informatyczna Gogler pozycjonuje ponad 200 firm w całym kraju. Dziś jest jedną z najpopularniejszych agencji SEO w kraju.
W ciągu ostatnich 5 lat nasi informatycy zdobyli doświadczenie, które daje klientom pewność osiągnięcia celów biznesowych. Sam jednak sprawdzam ludzi, z którymi współpracuję i to samo polecam swoim klientom. W trakcie rozmów z małymi firmami budowlanymi udostępniamy zewnętrzne raporty Stat4Seo, pokazujące realne pozycje naszych klientów w Google na określone frazy.
Rzetelne wywiązywanie się z obowiązków wymaga rozwoju firmy. Dziś Gogler ma dwie siedziby i zatrudnia ponad 20 pracowników.
Gogler
KONTAKT
|
|
---|---|
GOGLER |
![]() |